26 Haziran 2012

Weekend Haul




Artik indirimler yavas yavas burda bütün markalarda basladi. Ben alisveris hakkimi Türkiye'ye sakladigim icin cok fazla bisey almiyorum. Fakat icim gitmiyo desem yalan olur :) Ama haftayada Tr'ye gelicek oldugumu ve daha cok alisveris yapabilme olanagini düsüncek olursak almamam daha iyi deyip sadece ihtiyacim olan bir iki parcayi alip köseme cekilmek dogru olandir :)

Terlik : Noname (burdaki bir butik'den)
Bikini ve Tshirtler : H&M



Keske zamaninda mankenin boynunda ki kolyeyide alsaydim diyorum bazen... Magazada boynuma takip denemistim fakat esim nerde yapildigina bakinca (Cin'de yapilmis, hic güven olmaz, helede metal ise) "alerji yapar, yada kanser yaparsa görürsün" dediginde hemen birakmistim :) cünkü gercekten resimdeki kadar kaliteliymis gibi durmuyo, sizlerde magazada denk gelip gördüyseniz fark etmissinizdir... Buna ragmen alsaydimda kenarda dursamiydi ne? :) (hatta önceki postlarimdan birinde wishlist'imde vardi)

1 yorum:

Duygu Senyurek dedi ki...

harika cnm hayırlı olsunnn öperimm