5 Haziran 2012

New In : Zara


Haftasonu yine herzaman ki gibi alisveristeydik. Zara'dan bu sefer payima düsenler parfüm ve herzaman bir tane olsun istedigim Makeup rengi (zara'nin sitesinde öyle yaziyo) topuklular oldu. Gecenlerde gittigimde esimin "bu sefer ayakkabi almadan gel eve' demesi üzerine almamistim :) O yüzden hakkimi bu haftaya sakladim. Yaninda birde parfüm aldim. Zara'nin parfümlerini begeniyorum yani gündelik kullanimlar icin ideal. Hemde fiyatlari cok uygun. Evdeyken yada markete giderken filan kullanmayi tercih ediyorum...
Umarim burda da yakinda indirimler baslar ve gardrobuma yine güzel parcalar eklerim. Türkiye'de Mango indirimi bugün basladi duyanlariniz duymayanlariniza söylesin ;) Üstelik sadece magazadan degil nettende alisveris yapabilirsiniz... Görüsmek üzere..





5 yorum:

Prensesin Masalı dedi ki...

cok güzel ayakabbilarin :) zaranin parfümlerini bende kullanmistim cok sevmistim Sevgiler :)

MadamB Fashion dedi ki...

Ayakkabıların süper eminim çok fazla kullancaksın bu rengi. :)
http://madambfashion.blogspot.com/
bloguma beklerim

Zülal Ateş dedi ki...

nude renk her zaman kullanılabilen bir renk oldugu ıcın madamB nin dedigine katılıyorum:)
zara parfümleri ben de cok seviyorum, blogda Chanel parfüm cekilisime seni de beklerim:)) http://bit.ly/LhPm25

modafobik dedi ki...

Yalnız Zara fena indirime gitmiş parümde falan bu haftasonu ben de erkek bölümünü talan ettim!

Droplet dedi ki...

Ben bunu niye görmedim?! Ayakkabı süper!