10 Aralık 2011

Nikolaus'un Getirdikleri :)

6 Aralik tarihini cook seviyorum. Neden mi? Cünkü Araligin 6'sinda kapidan bacadan biyerlerden Santa Claus geliyo... Tabi ben henüz kendisini göremesemde ( bi türlü yakalayamadim cünkü:) ) kapiya biseyler birakirken sesini duyuyorum hafiften. Kapiyi acip bakiyorum hemen kimsecikler yok, nasil bukadar hizli olabiliyo sasiriyorum dogrusu.. Bu senede bana bunlari getirmis. Sevdigim seyleri getirmis ama paketinin hemen acilmis olmasindan da anliyacaginiz gibi sanirim o haribo'yu kendi sevdigi icin almis :)) Birde kücük bisküviler getirmisti ama hemen dayanamayip yedigim icin fotografini cekemedim. O gün nedense aksam olmasini sabirsizlikla bekliyorum. Gecen sene yine bir sürü cikolatanin yaninda hediye olarak kirmizi-beyaz geyikleri olan Noel babali battaniye getirmisti..



Lindt en sevdigim cikolata markasidir, zaten dünya capinda en iyi, en kaliteli cikolatalari yapan markalardan biri. Cikolata severlere tavsiye ederim, yemeye doyamayip hic bitmesin isticeksiniz... Pringles'tan vazgecicegim gün gökten kurbaga yagmasi lazim :)


Bu Nikolaus'u yemeye hic kiyamiyorum :) 

Hiç yorum yok: